Lauko treniruokliai. Atsilenkimų suolelis of2

Prietaiso kategorija: raumenų auginimas.

Treniruočių efektas: stiprina išilginius ir skersiunius pilvo raumenis.

Lauko treniruoklio naudojimo būdas:  atsigulti ant suoliuko veidu į viršų. Kojos ties keliais sulenktos,  pėdomis atsiremti į žemutinius skersinius. Rankas sudėti už galvos. Kelti liemenį sekančia tvarka: galva, pečiai ir likęs kūnas. Liemens pasukimas gali būti atliekamas pratimo pabaigoje. Lėtai leisti liemenį žemyn ant suoliko. Daryti pilnus, sklandžius judesius.

Pratimo sunkumas: sunkus

Siekiant išlaikyti prietaisą  visiškai saugų ir funkcionalų reikia reguliariai vykdyti jo priežiūrą. Tikrinti galimus pavojus ir naudojimosi sklandumą. Visada laikytis naudojimosi ir įrengimo vadovo.

Prietaisas skirtas žmonėms aukštesniems nei 1,4metro.

Prietaisas sukartas pavieniam naudojimui. Maksimalus naudotojo svoris 120 kg.

Lauko treniruoklis pagamintas pagal EN 16630:2015 normą.